Fler sittplatsbiljetter släppta till veckans hemmamatcher

I veckan spelar VBK två hemmamatcher mot Bollnäs på onsdag och Edsbyn på fredag. Är du intresserad att se matchen från sittplats har vi nu släppt fler lediga platser.

På onsdag 21 november spelar VBK hemma mot Bollnäs och två dagar senare, på fredag 23 november, spelar VBK hemma mot Edsbyn. Två heta hemmamatcher i Hydro Arena för VBK som har inlett säsongen med fyra vinster på sju matcher. Du som vill besöka matcherna och se högklassig bandy från Hydro Arenas bästa platser har nu chansen att köpa plats på vår sittplatsläktare. Vi har nu släppt fler lediga platser till matchen  och det finns gott om chanser att hitta bra sittplatser.

Biljetter

Vuxen 150 kr
Pensionärer 120 kr
Upp till 19 år Gratis
Tillägg sittplats 80 kr

Vi rekommenderar som alltid att köpa dina biljetter online utan extra avgifter. Köp biljetter här!

På plats kan du betala med kontanter, kort eller swish.

Mat och dryck

Vi erbjuder VIP för företag i Sussie Olssons Kök. Det finns plats kvar att boka, kontakta Andreas Söderman på 070-233 99 03 eller andreas.soderman@vetlandabk.se om du är intresserad. Vid fredagens match erbjuder vi medlems-VIP för medlemmar, ledare eller andra engagerade i VBK till specialpris. Boka plats inklusive entré för endast 299 kr. Boka plats hos Andreas Söderman på andreas.soderman@vetlandabk.se.

Gula Huset är öppet för privatpersoner och ansvariga är vår supporterklubb Kullen Fans. Vid onsdagens match erbjuds schnitzel och vid fredagens match tacobuffé. Kostnad 130 kr inkl dryck. Boka plats via sms till Henrik Stålhammar på 0733-76 59 76.

6-kantshuset är som vanligt öppet före matchen och är även öppet i paus och efter matchen för enklare mat och dryck.

Andreas Söderman
andreas.soderman@vetlandabk.se