Bli medlem i Vetlanda Bandyklubb

Att vara medlem i VBK är en självklarhet för dig som är spelare, ledare eller funktionär i föreningen. Vi är dock glada för alla supportrar som stöttar VBK genom att vara stödmedlemmar och på ett enkelt sätt bli en viktig del av vår förening. Att vara medlem i VBK kostar 400 kr för vuxen eller 1000 kr för en familj.

Om du vill bli medlem i VBK kan du fylla i ett formulär med dina uppgifter så återkommer vi sedan med en faktura för nuvarande verksamhetsår.

Faktura till aktiva medlemmar

Medlems- och träningsavgifter är obligatoriskt för alla aktiva spelare i VBK och avgifterna är oförändrade jämfört med förra säsongen. Vetlanda Bandyklubb kommer att fakturera medlemsavgiften till samtliga som var medlemmar förra säsongen. Detta på grund av en förenklad administration för föreningen samtidigt som det gör det lättare att se vilka som har betalt sin medlemsavgift. Denna faktura har betalningsmottagare Billogram som är en samarbetspartner till VBK.

Faktura till stödmedlemmar

Alla som var stödmedlemmar i VBK föregående säsong kommer inom kort få en faktura på sitt medlemskap för säsongen 2023/2024. Denna faktura har betalningsmottagare Billogram som är en samarbetspartner till VBK.

Om du har några frågor kring ditt medlemskap eller vill göra ändringar är du välkommen att kontakta info@vetlandabk.se.

Ladda hem appen för ditt medlemskort

Genom att ladda hem laget.se-appen och registrera ett konto med den e-postadress som finns kopplad till dig i laget.se får du tillgång till ditt medlemskort i VBK efter att du har betalt medlemsavgiften. Appen finns där du laddar hem appar i din mobiltelefon. Kontakta Oksana Suzdaleva på oksana.suzdaleva@vetlandabk.se om du har några frågor kring detta.

Vi kommer även erbjuda möjligheten att få ett fysiskt medlemskort men hänvisar till laget.se-appen i första hand.

Medlemsavgifter

Enskild medlem 400 kr