Här köper du ditt säsongskort till säsongen 2022/2023

Nu startar vi försäljningen av säsongskort till Vetlanda Bandyklubb för hela säsongen 2022/2023. Köp ditt säsongskort här!

Så här gör du

Du som vill köpa säsongskort på sittplats kan välja vilka platser du vill boka och köpa dessa direkt via vår onlinebokning.

Du som vill köpa säsongskort på ståplats kan välja antingen sektion B eller sektion F. Vi ber dig att välja den sektionen du helst vill stå på för att få en jämn fördelning mellan säsongskorten.

Du som tidigare har haft säsongskort på sittplats kommer få en länk skickad till dig via e-post där du direkt kan förnya och betala dina platser. Om du inte har fått denna länk kontakta info@vetlandabk.se.

Säsongskortet levereras via e-post eller via appen TicketCo Wallet där du kan hantera alla dina biljetter till VBK. Inga plastkort kommer att tryckas upp och delas ut.

Nyheter 2022/2023

Alla säsongskortsinnehavare som köpt säsongskort till ordinarie pris kommer under säsongen 2022/2023 att kunna hämta ut gratis fika i pausen på våra Elitseriematcher! Visa upp ditt säsongskort i fikaståndet på kortsidan för att hämta ut kaffe och bulle.

Du som köper säsongskort till ordinarie pris har även möjlighet att köpa till ett extra säsongskort till halva priset till en person skriven på samma adress som du själv. Erbjudandet gäller både sitt- och ståplats. Kontakta info@vetlandabk.se för mer information om hur du får tillgång till det rabatterade säsongskortet.

Villkor

Säsongskortet gäller alla hemmamatcher i grundserien 2022/2023 för Vetlanda BK i Elitserien och eventuellt kval/slutspel.

Sittplats ordinarie: 3 200 kr
Sittplats pensionär: 2 700 kr