Köp nya TeamHäftet och få fina rabatter i Vetlanda

Vetlanda Bandyklubb lanserar nu ett nytt rabatthäfte under namnet TeamHäftet som vi kommer sälja med fina rabatter hos flera butiker och restauranger runt om i Vetlanda!

Med TeamHäftet stöder du Vetlanda Bandyklubb och får attraktiva erbjudanden för hela familjen. Allt ifrån livsmedel och kläder till nöjen och upplevelser hos olika företag i Vetlanda med omnejd. Kostnaden tjänas in efter 1-2 nyttjade kuponger! VBK säger också stort tack till alla deltagande företag och vi hoppas ni är många som vill stötta den lokala handeln i Vetlanda på det här sättet!

TeamHäftet börjar säljas nu och kupongerna har en giltighet till och med 2022-04-30*. TeamHäftet kommer bland annat att säljas av ungdomsspelare i Vetlanda Bandyklubb men du kan också köpa ett häfte på VBK:s kansli under ordinarie öppettider kl 9-16 samt vid våra hemmamatcher, till exempel i morgon fredag när VBK möter Sirius.

Kostnaden är 200 kr per häfte.

Deltagande företag

Service & Nytta
Circle K
Mekonomen Bilverkstad

* I häftet finns ett tryckfel där det står giltighet till 2021-04-30 vilket vi beklagar. Giltigheten är alltså 2022-04-30 och samtliga deltagande företag är informerade om tryckfelet. Du som köper häftet får också med en information om detta när du köper häftet.