Motala borta och Edsbyn hemma inleder nya året

2023 är här och VBK inleder det nya året med bortamatch mot Motala på torsdag och sedan hemmamatch mot Edsbyn på lördag. Så här ser veckan ut!

IFK Motala – VETLANDA BK

Torsdag 5 januari kl 19:00, K-Bygg Arena

Se och köp matchen mot Motala här

Åk med Kullen Fans till matchen

Kullen Fans anordnar supporterbuss som avgår från Vetlanda kl 16:00. Pris 300kr inkl matchbiljett. Anmälan till Henrik på sms 0733-765976. Åk med och stötta VBK!

Se matchen på Elitserien Live

Alla matcher i Elitserien streamas i år på Elitserien Live. För att se matcherna kan du skaffa ett abonnemang som kostar 349 kr i månaden och ger tillgång till alla matcher i Elitserien för herrar samt utvalda matcher i Elitserien för damer. Du kan också köpa matchen separat för 139 kr.

Skaffa abonnemang på Elitserien Live här

VETLANDA BK – Edsbyns IF

Lördag 7 januari kl 15:00, Hydro Arena

Matchsponsor: ICA Supermarket Borgholm
Bollsponsor: Klipperiet

Köp biljetter online

Vi är tacksamma för att du köper dina biljetter till matchen på förhand. Din biljett skickas via e-post till dig efter ditt köp. Du kan också ladda hem TicketCo Wallet-appen för att hantera alla dina biljetter till VBK. Ta med biljetten (antingen utskriven eller direkt på din mobil) för att scanna i entrén vid matchen. På så vis minskar vi köer och kan planera evenemanget på bästa sätt för dig som besökare.

Köp biljetter här

Ladda upp i Gula Huset

Kullen Fans öppnar upp Gula Huset före matchen. Boka din plats via sms till Henrik på 073-376 59 76.

Köp 50/50-lotter digitalt

Även vid den här hemmamatchen kan du köpa dina 50/50-lotter digitalt utöver det traditionella sättet med fysiska lotter i arenan. På annandagen uppgick vinstsumman till 11 040 kr. Du kan även köpa lotterna på förhand för att ha det klart redan innan du kommer till Hydro Arena. Scanna QR-koden nedan eller klicka på den här länken för att köpa 50/50-lotter.

Välkommen till Hydro Arena!