VBK - Hammarby kvartsfinal 4

Nu har vi släppt biljetterna till kvartsfinal 4

Efter gårdagens vinst mot Hammarby hälsar vi vår publik välkomna tillbaka till Sapa Arena på torsdag 22 februari kl 19:00 när vi möter Hammarby i kvartsfinal 4. Köp biljetter här!

Du kan köpa biljetter online eller på Vetlanda BK:s kansli. Besök kansliet i Sapa Arena under öppettider eller genom att ringa 0383-138 38.

Biljettpriser
Ordinarie 150 kr
Pensionärer 120 kr
Upp till 19 år Gratis
Tillägg sittplats 80 kr

Vi rekommenderar som alltid att köpa dina biljetter online utan extra avgifter. Köp biljetter här!

På plats kan du betala med kontanter, kort eller swish. Vi kan inte garantera att det finns lediga sittplatser till försäljning på matchdag på torsdag, vi rekommenderar därför dig som vill sitta att köpa dina sittplatsbiljetter online. Just nu har vi ett antal reserverade sittplatser som kan komma att släppas under veckan, håll utkik.

Eftersom vi räknar med mycket publik rekommenderar vi dig som vill undvika köer att köpa dina biljetter i förköp, oavsett om du vill stå eller sitta.

Säsongskort gäller även i slutspelet

Du som har säsongskort till VBK säkrade i och med ditt köp en plats i Sapa Arena vid säsongens samtliga matcher för VBK och när vi nu är klara för slutspelet är vi glada att återigen välkomna dig till kvartsfinaler i Vetlanda.

Du som ska se matcherna i slutspelet behöver inte göra någonting, matcherna är inkluderade i det säsongskort som du har sedan tidigare och du använder det precis som vanligt när du kommer till Sapa Arena.

Låt inte din plats stå tom!

Om du får förhinder att se torsdagens match och inte heller har någon annan som kan utnyttja ditt säsongskort är vi glada om du kontaktar oss för att meddela detta och att vi i så fall får möjligheten att sälja din plats vidare. Inför slutspelet förväntar vi oss ett större intresse än vanligt att köpa sittplatsbiljetter och eftersom antalet platser är begränsade kan du göra VBK en stor tjänst genom att göra din plats tillgänglig för försäljning. På så vis står inte din plats tom och vi får möjligheten att fylla Sapa Arena på nytt.

Om du vet att ditt säsongskort inte kommer utnyttjas vid en eller flera av våra eventuella matcher i slutspelet är det bra om du så fort som möjligt kontaktar Andreas Söderman på 070-233 99 o3 eller andreas.soderman@vetlandabk.se.