VBK:s årsmöte flyttas till 9 augusti

Vetlanda BK:s styrelse har beslutat att flytta föreningens årsmöte till 9 augusti istället för 7 juni som först beslutat.

Det är andra året i rad som VBK flyttar årsmötet till augusti istället för traditionsenliga juni. Då som nu är den främsta anledningen de rådande restriktionerna kring att samlas i grupp och hålla möten. VBK har övervägt att hålla mötet digitalt istället men ser helst möjligheten till ett fysiskt möte för våra medlemmar och då möjligheten finns att hålla det i augusti flyttas mötet tills då. Om restriktioner tillåter kommer mötet att hållas utifrån dessa restriktioner i en lokal Hydro Arena men om inte kommer mötet att hållas digitalt.

Nytt datum för mötet är måndag 9 augusti kl 18:00. Vi återkommer med mer information om mötet under juli.

I veckan kommer vi att publicera VBK:s verksamhetsberättelse för säsongen 2020/2021 som Johan Svedbom har tagit fram.