Vi ser fram emot publik till Elitserien!

På tisdagen kom besked från Regeringen att det sista steget i restriktioner lyfts från 29 september vilket innebär att vi ser fram emot att välkomna publik till Hydro Arena när Elitserien startar.

Elitserien startar på hemmaplan i Hydro Arena den 3 november när svenska mästarna Villa Lidköping BK kommer till Vetlanda. Den matchen kommer att kunna spelas inför fulla läktare utan restriktioner, efter Regeringens besked på tisdagen. Från och med den 29 september lyfts det sista steget och därmed kan idrotts- och kulturevenemang i Sverige välkomna åskådare utan restriktioner.

Det innebär att även våra träningsmatcher i oktober kommer kunna spelas utan restriktioner.

VBK återkommer inom kort med information om säsongskort och biljetter till Elitserien. Du som är intresserad av att köpa säsongskort kan fylla i intresseanmälan nedan för att få all information skickad till dig!

Intresseanmälan säsongskort 2021/2022

Andreas Söderman