Publik Sapa Arena

Missa inte säsongens roligaste publikfest i Hydro Arena

På onsdag 6 februari spelar Vetlanda Bandyklubb Gratismatchen hemma mot Sandvikens AIK. Vi förväntar oss säsongens roligaste publikmatch som du inte får missa!

Matchen

Matchen spelas i den 24:e omgången av Elitserien och Vetlanda Bandyklubb är inför matchen åtta i tabellen. Motståndarna Sandviken är tvåa i tabellen. Som läget är just nu blir det åttondelsfinal för VBK mot det lag som slutar nia medan Sandviken som andra lag får väla vilka de vill möta i kvartsfinalen. Matchen spelas i Hydro Arena med avslag kl 19:00 på onsdag 6 februari.

Sittplatsbiljetter

Det är alltså fri entré till matchen men du som vill sitta har ett fåtal chanser kvar att köpa sittplatsbiljetter. Dessa kostar 80 kr st och fler kan komma att släppas före matchen. Köp biljetter här!

Mat och dryck

För dig som vill äta och dricka finns det gott om alternativ och du kommer inte behöva gå hungrig.

Vi erbjuder VIP för företag i Sussie Olssons Kök. Det finns plats kvar att boka, kontakta Andreas Söderman på 070-233 99 03 eller andreas.soderman@vetlandabk.se om du är intresserad.

Gula Huset är öppet för privatpersoner och ansvariga är vår supporterklubb Kullen Fans. Där serveras pannbiff och potatis med dryck för 130 kr. Boka plats via sms till Henrik Stålhammar på 0733-76 59 76.

6-kantshuset är som vanligt öppet före matchen och är även öppet i paus och efter matchen för enklare mat och dryck.

Buss till matchen

Det avgår gratis buss från Bäckseda kl 18:15 via Vetlanda centrum till Hydro Arena, i samarbete med BK Buss. Om du vill åka med bussen, helt gratis, är vi tacksamma om du bokar plats på förhand och meddelar var du vill gå på. Anmäl dig till bussen till andreas.soderman@vetlandabk.se. Läs mer här!

Extra vinster i 50/50-lotteriet

Vi utökar 50/50-lotteriet med extra vinster samt att vinstsumman brukar vara betydligt högre än vanligt. Passa på att köpa dina lotter redan nu i helgen då vi finns på ICA Maxi på lördag kl 12-16 och tisdag kl 16-20. Se de extra vinsterna här!

Välkomna till Hydro Arena på onsdag 6 februari!